Wat u zegt, zegt veel over u
Een website, brochure, mailing of een relatiemagazine zijn een afspiegeling van de organisatie die erachter zit. De basis voor uw (potentiële) klanten om een oordeel over u te vellen. U krijgt maar één kans om een goede eerste indruk te maken. Benut die door duidelijke tekst en uitleg te geven.
Even over webteksten
Komt u regelmatig op verschillende websites terecht? Dan kent u het fenomeen vast wel. Schitterende vormgeving, gevuld met houtje-touwtje teksten. Vaak nog met spelfouten ook. Duizenden euro's kost een mooie en professionele website. Soms zelfs tienduizenden. Waarom zou je die dan vullen met teksten die met veel moeite intern worden geschreven door mensen die daar niet hun vak van hebben gemaakt? De kosten voor het schrijven van teksten voor een website zijn veel lager dan die van het bouwen ervan.
Communicatie Plus en uw communicatie
Communicatie Plus is ervan overtuigd dat je zaken niet complexer moet maken dan ze zijn. Tegelijkertijd is het belangrijk om stil te staan bij de boodschappen die je uitzendt. De eerste stap is dan ook inlevingsvermogen. Pas wanneer je in de huid van de ontvanger kruipt, weet je hoe je een boodschap effectief kunt overbrengen. Dit is dan ook het basisprincipe voor Communicatie Plus, zowel voor teksten als voor advisering.